fredag 29 juni 2012

Happy Birthday, mjau ♥

Heidi är en av de absolut snällaste människorna jag har mött ! Helt klart ! I början av gymnasiet var jag ärligt lite rädd för henne, höhö, hon var dendär coola tjejen, man visste vem hon var men inte namnet typ och så kom första kattan festen och hon var Cooolaste 93an i skolan ! Idag är det hennes 19 års dag och jag hoppas du har det bäst ! Våra juttun e nog också så konstiga, vet inte varifrån vår ''kattgrejjor'' kom ens :D Men vi brukar typ googla funny cats och lägga upp bilder på facebook till varann och varje gång har jag skrattat så att jag typ dött xD Hon får mig allti på bra humör. GAH det går int att beskriva me ord hu härlig o viktig du är. Så jag säger bara

MJAU

1 kommentar:

  1. aaaws söt e du ! tack jätte mycke fö de fina inlägget <3

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !