söndag 17 juni 2012

Dagdrömmer

Om framtiden..

Jag vill studera utomlands. Vi har alltid rest rätt så mycket med min familj och skulle vilja fortsätta med det, vill se hela världen. Så vill jag ha 3 barn. 2 Pojkar och 1 flicka. Vill ha första barnet vid 23-25 års åldern och sista senast 30 år. Till detta skall jag förstås ha hittat min eviga kärlek och vara gift. Vill bo i USA, någonstans i utkanten av New York eller Miami typ. Vill bo i ett egna hems hus med mycket rum så hela familjen trivs och har plats. Ganska öppet. Så vill jag ha en stuga och någonstans vid en strand, vid naturen så om man behöver kan man komma bort från allt och sticka dit. Och bo där i princip hela somrarna. Jag vill ha ett jobb var jag trivs och välbetalt såklart ;) Vill dock inte jobba för mycket, jag vill vara så nära och mycket med min familj som jag bara kan. 

Så i mitt hus så ska jag ofc ha en walk-in closet. Mycket fönster, ljusa färger på väggarna, högt till tak, en eldstad så mysigt och mycket speglar :) Så vill jag ha en stor lekstuga var barnen kan härja och på hur mycket dom vill :)

 Jag vill leva lyckligt helt enkelt :) Jag vill vara stört förälskad hela mitt liv och få samma kärlek tillbaka, och att mina barn skall ha det så bra som möjligt. Det är det absolut viktigaste för mig. 

Få av domhär sakerna kommer antagligen bli sanna, men man får ju alltid drömma. Ingen kan stoppa dig där. Det finns inga gränser. Det är vad jag älskar med drömmar. 
Men som många citat säger : Make your dreams come true. 
Så vet man ju aldrig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !