fredag 1 juni 2012

Akta

Världens skitigaste dag idag. Förlåt för språket. Men denhär dagen har verkligen varit dålig. Först vaknar man en aning sent och mår inte värst bra efter festen igår ( ja det får jag skylla mig själv för ). Så ska man dra sig typ så långt bort det bara går till ett campingställe i Runsala. Det är kallt, grått och regnigt. Vädret påverkar så sjukt. Så blev på ännu sämre humör där. Ville bara sticka hem. Så får man ut provet. Jo, kom igenom alla kurser iaf. Men är inte nöjd med mina resultat. Så får vi äntligen vid 1 tiden sticka hem. Fick skjuts med en av våra lärare därifrån. Thank God. Så gick jag och Ella en rejäl bit från stan hemåt i ösregn. Typ höll på och ropa så förbipasserande måste trott vi rymt från mentalsjukhus. Så när jag äntligen stiger på bussen får jag sitta där i typ 5 minuter för jag har lämnat scootern vid en butik, så måste ju köra hem den med. Åka hem med den i ösregn. Tjipptjohejj. Så kom jag hem. Kollade på några avsnitt av Gossip Girl och typ slocknade. Nä, somna nog. Och har sovit tills för en timme sedan då familjen kommer och ruskar på mig för vi ska äta. Har inte alls känslan om att det är avslutning imorgon. Ingen fiilis alls. Förlåt. Deppigt inlägg. Måsta bara få ut dehär så att ja kan släppa de o dra på mig ett leende. Skall testa min klänning och skor och hår, smink och sånt här nu inför imorgon så kanske jag blir på bättre humör.

Igår var ju kattans grillfest. Sjukt lyckad fest ! Jag hade helt otroligt roligt. Dansade röven av mig och var helt död när jag kom hem typ halv ett inatt. Hade min lilla digikamera med så fotade typ superlite i början av kvällen och sen lite i helt slutet. Som inte är publicerbara ;) höhö. Javet att flera av kompisarna har sjukt tuffa/ fina bilder från igår men ska se om jag kan beslagta några senare :) Tills det får ni se på domhär :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !