tisdag 1 maj 2012

VAPPEN

Vi var då först hos oss typ 12 st. Både jag och Robin hade några kompisar, det var jätte kul och vi grillade lite men endast jätte lite så har massa mat kvar :D Så drog vi iväg till Vårdbergsparken och träffade mycket som vi kände däär och så efter nästan 2 h. stack vi till en annan kompis. Vi simma eller noja int frivilligt blev ju iknuffad men haha. Och så drog jag och Ella oss hem med 2 bussen så vi var hemma ca 02.30. Frysandes går vi 1 km från bussen när ingen av oss har jackor och jag är fortf helt dyblöt xD Så lite krasslig är man ju nu. Men jaa. Det var nog en lyckad vapp tycker jag. Tack alla som jag spenderade ens lite tid med. Ni e så härliga allihopa ! Har bara några bilder att bjuda på eftersom jag fotade inte så mycket och jag tog inte med kameran när vi stack hemifrån. Men här kommer dom iaf. :) --->









 Haha snygga va ? ;) O joo javet de finns bara typ bilder på mig o Ella men som sagt, fota int så myki xDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !