onsdag 30 maj 2012

Lågstadie feeling

Känner mig lite som på typ lågstadiet då mamma tar bort datorn för att jag måste städa mitt rum xD Haha, skrattade helt sjukt först då hon sade det och trodde hon skämtade men nej. Men helt okej var det ändå för, lets face it, man får inget gjort om man har facebook, bloggen, bloglovin, tv-serier framme på datorn. Så detta har med andra ord synnerligen inte varit en ledig dag för mig, fast jag är ledig från skolan. Steg upp kl. 9.00 och har ordnat, plockat, dammat, torkat och tvättat sedan dess. Och jag har endast fått mitt skrivbord i skick. Fick nu ta en liten paus för att äta och gå ut. Får hiskelig huvudvärk om jag bara är inne. Jag skall visa före och efter bilder då jag är helt färdig. Då förstår ni att detta inte går på typ 15 minuter :D Nu fortsätter jag, så att jag kan ta det lugnt sedan resten av dagen och ta lite tid för mig själv, tänkte fixa naglarna, lägga ansiktsmask, sola, och unna mig själv en powernap för det fina jobbet jag gjort idag. Och kanske göra något extra här hemma jag möjligen kan få pengar för ;) 
Bilderna är från igår kväll då jag stack ut till stranden för att fota lite. Observera mängden av måsar som flyger omkring. Blev nästan döv då dom inte kunde sluta skrika !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !