måndag 28 maj 2012

awesome måndag !

Så var det sista provet före sommarlovet skrivet ! JAH ! Har ju 2 st ännu på sommarlovet men jag tar itu med det problemet sen.. Denna dag har också varit så bra ! Det var dock lite kallare, men jag fick träffa gulle ♥ Vi satt i Coffe house (som vanligt) och bara prata :) Vi ses inte lika ofta mer eftersom jag går i gymnasie här i åbo och han är på kocklinjen i pargas. Så e glad att vi äntligen lyckades planera in de :) Före det var jag med kompisarna vid Å-stranden och sedan till Freddu eftersom de blev lite kyligt :/ Franska provet gick också bättre än jag trodde men inte ändå bra. Nu har jag lagat ihop massa bilder från idag :) Först från Å-stranden då vi härja me Camppu, sen lite andra bilder därifrån. Sen från freddus där vi kollade påå... ja tjecka bilden ;) Och sen en söt bild på Andy och till sist dagens :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !