söndag 29 april 2012

smygtitt för morgondagens skoloutfit ;)

Imorgon är det vapp !! Har världens onödigaste skoldag imorgon ! Börjar 8.05 med engelska där vi bara lyssnar på speech. Så har jag håltimmar ända till 12.55 och då har jag finska och sedan gymnastik. Så jag slutar först halv fyra ! Jobbigt, alla börjar ju firandet då redan ;) Haha, måste ändå erkänna att jag inte riktigt har fått dendär vapp känslan ännu : o Men den kommer väl imorgon, det är kanske för allt är så oplanerat ;D Äh, men spontana äventyr är minst lika kul ! ;)

Och vi skall klä oss vappigt imorgon i skolan, vet inte riktigt hurudant det är men här är lite smygtitt om vad jag skall ha på mig imorgon, lägger inte någo satsade bilder för jag är inte säker ännu, och så får man ju se vad vädret tillåter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !