fredag 27 april 2012

Il fait soleil

...betyder det är soligt på franska ;) hihi. man blir så glad när solen skiner. Har haft ganska kort skoldag. Slutade 1, så drog vi till Subway med Freddu. Det var en stund sen vi bara satt o prata om typ världens konstigaste saker..hehe du vet ;) Och skrämmande barn som försökte attackera oss. Hjälp. Så gick vi i lite butiker och kollade på fina kläder, och jag bara väntar på att man kan använda bara toppar och det färgranna man har i skåpet :) Så träffade vi Heidi Emppu Cassu och Lisa en snabbiss. Lisa har man ju int heller sett på länge eftersom den lurken valde att bli i pargas :( Och det var det sista man såg av Cassu på en stund eftersom hon far nu till Italien, typiskt just då jag kommer tillbaka ! Blir loner på religionstimmarna, vem ska då fråga om muslimien är ett land? ;) hihi puss ♥

Nej men jag har faktiskt suttit ute en stund och går nog dit snart igen. Med min kaffekopp och musik. Det bästa som finns ! Ska ta emot min lillebror 5 tiden då har ju bara typ en halvtimme lugn och ro i huset ännu ! Måste njuta ! Hör av mig senare, blir nog en lugn chill kväll för mig endå tror jag (:
Hoppas ni har det fint !

plockade ihop ett litet collage (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !