lördag 28 april 2012

Godmorgooon !!

Just när man tänker att ''shitt jag måste tidigt och sova annors vaknar jag 12 imorgon'' vaknar man typ kl 5 på natten och har jäätte svårt att somna om efter det ! Nåja men jag bestämde mig för att aktivera mig redan nu. Men nu kommer här dagens planer som jag nämnde när jag skulle och sova !

Dans dans dans, det är vad som står på programmet idag ! Jag har inte talat om det så mycket på denhär bloggen så kan väl repetera lite snabbt. Jag började med StreetDance i januari och det är idag vi har så att säga föreställning. Vi har 2 st idag, första börjar 14.00 och andra 17.00. Stället var ja dansar styrs av Mona Koivunen och det finns flera olika dansgrupper så det är alla grupper som ska visa upp sin dans 2 ggr idag. Jag är allvarligtvis otroligt nervös.. Hjälp! 
Men vi bestämde med Martina att vi sticker dit till 13.00 så vi har 1 timme på att fixa oss färdiga och sånt. Kommer säkert då inte blogga förrän på kvällen när jag kommer hem. Men kameran är fulladdad och med. Och det ska finnas uppladdbara bilder när jag kommer hem :D men jag lovar inget, jag är inget som fastnar bra på kameran direk ;p hehe. Shit, vad mycket text det blev men nu ska jag dra mig ur sängen, äta morgonmål, går säkert ut en runda då vödret är så fint och så börja fixa och stuffff, slänger nog in ett inlägg före jag far ;) Ha det bra !

hehe 2 randoms från we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !