tisdag 24 april 2012

cross your heart


så igår var en dålig bloggdag och en dålig dag allmänt också. Hade dans och bara mådde konstigt.
Idag kom jag till skolan till 8 och just före timmen skulle börja började bara skaka. Blev yr, och bara svag, antagligen av stress, för lite sömn,oregelbundet ätande och såna där typiska orsaker. Så jag skippade den timmen och gick och vilade i några timmar. Sedan kom jag tillbaka till skolan 2 sista timmarna eftersom jag skulle ha speech med Cassu och hade inte ens gjort det klart så vi satt och gjorde det på religionstimmen och nervösa små kycklingar som vi var fick vi ändå så otroligt bra poäng ! Jag fick 92 av 95 poäng !! Var så otroligt lycklig 1 för att jag inte lyckats med skolan på sistone och 2 för att det var i Engelska :) Nu är det igen stress här med ordförhör i finska imorgon på 3 kapitel. Men tur är att jag börjar först halv tolv imorgon ! SKÖÖNT ! Men jau, nu skall jag söka upp min finska bok och öva som tusan och så ännu kolla någo andra läxor. Är väldigt efter i spec finska och franska eftersom jag var borta i en vecka från skolan så det blir mycket extra att ta igen. Men det är väl bara att ta i saken och kämpa på. 

1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !